Wegens een lage downloadsnelheid van mijn (Telefoon-TV-Internet- ) Instappakket, (8MB)
adviseerde KPN om over te stappen op het Standaardpakket.(tot40 Mb).
Maar volgens het per email gestuurde contract kon ik niet meer verwachten dan 11 Mb downloadsnelheid.
KPN dezelfde dag gevraagd om alles... Read more
Ik kreeg een mail van abusedesk@KPN, moest een hun antivirus(Malware bytes)installeren en gescande info aan hun mailen. Deze antivirus bleek een agressieve virus. Het antwoord op mijn vraag wat ik hier aan kon doen was een link naar een website... Read more
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb afgelopen Januari mijn KPN glasvezeldiensten opgezegd dit werd allemaal goed doorgevoerd volgens jullie zegge.
Ik heb ook netjes afgewacht het zou per februari stopgezet worden omdat mijn woning verkocht was en in februari de sleuteloverdracht was.
Nu is het... Read more
We hebben een verhuizing doorgegeven aan KPN. Kregen keurig een bevestigingsbrief met de datum van afsluiten oud adres en aansluiten nieuw adres (24 mei). Maar werden 9 april afgesloten zonder enige waarschuwing. Computer meldt dat we niet bekend zijn bij... Read more
Tot mijn grote verbazing ontving ik vandaag (12 april 2013) wederom een factuur voor zakelijk adsl. Ons bedrijf is begin januari verhuisd naar een nieuwe locatie. Om al onze lijnen en de telefooncentrale te verhuizen hebben wij uitgebreid contact... Read more
Begin Maart 2013 wordt via het invullen van een online verhuisformulier een aanvraag gedaan voor verhuizing van apparatuur. Hiervoor stuurt KPN een bevestiging per email op 16 Maart. Daarna wordt het stil. Bij navraag op 9 april is er niks... Read more
Ik heb een uur gebruik gemaakt van internet via de dongel. Ik heb hiervoor een rekening ontvangen van ruim €400!! Dit is echt te gek voor woorden. Ik zou een ieder aanraden nooit gebruik te maken van een dongel, want... Read more
Het is onmogelijk om in te loggen via Mijn KPN. Dit is nu al meer dan een maand het geval. VErbinding via de opgegeven telefoonnummers 1200 of 0800 0402 of wat dan ook werkt neit . VErbinding wordt verbroken of... Read more
Op 19-12-2011 een inschrijfformulier voor alles in een brons pakket van €55,- p/mnd met een korting van 7.50 voor de eerste 12 mnd. ondertekend. Ook onbeperkt bellen voor
€10 p/mnd en een volledige installatie door een monteur a €35,- Formulier... Read more
In december internet met ip-bellen besteld voor mijn zaak. monteur gekomen, geïnstalleerd, bevestiging gehad. Allemaal in orde zo lijkt het. krijg je opeens een factuur voor internet zonder telefonie. gebeld 1e keer mevrouw aan de lijn. er is niks aan... Read more