Op 23 januari zijn we afgesloten van de TV internet en de telefoon waarom en wie heeft daar opdracht voor gegeven?
Wij zijn klant bij KPN en blijven dat.KPN servieslijn gebeld
om ±11.uur gesproken met Christian Tongo die begreep er ook... Read more
Dankzij mijn boekhouder ben ik erachter gekomen dat wij betalen voor pc veilig , een antievirus pakket ?en wel 5 euro per maand en dat al sinds 2008?
Mijn grote probleem hiermee is , dat de helpdesk mij niet de bestelling... Read more
Op dinsdag 22-1-2013 jl. heeft een monteur van KPN bij mijn vader een ADSL lijn aangelegt, de monteur kwam om 15.15 uur binnen en ging om 18.20 uur weg. Erwas toen geen telefoon verkeer mogelijk.
Na vele malen telefoneren met de... Read more
Sinds 11 januari 2013 heb ik geen internet en interactieve tv meer. 13 januari heb ik de klantenservice gebeld en deze trok de conclusie dat mijn modem kapot zou zijn. Dinsdag 15 januari heb ik een nieuwe modem gehad en... Read more
Regelmatig ontvang ik op mijn vaste telefoon de melding 'voicemail' en het nummer 0842333. Read more
Ik heb bij de kpn een alles in een pakket abonnement afgesloten op d.d. 02-12-2012 met de afspraak dat deze de 09-01-2013 geplaatst zou worden door ee gratis monteur.
Er kwam een ingehuurde monteur van de kpn maar hij kon... Read more
ik wil graag mijn achternaam op mn afschriften weer alleen op mijn naam hebben en niet met EV erachter met de naam van mijn ex-man
ben inmiddels al 3 jaar bezig en elke keer hoor ik weer andere dingen hoe ik... Read more
Sinds 13 december proberen wij al bij Reggefiber voor elkaar te krijgen dat we voor onze glasvezel signaal krijgen.
4 keer kwam de KPN monteur helemaal voor niets, ook vanmorgen.
Hij belde naar Reggefiber, moest maar weer een storingsticket worden afgegeven.
Maar deze... Read more
KPN komt haar belofte om niet meer onnodig te bellen niet na.
Ik heb meermaals duidelijk herhaald dat ik geen ander abonnement wil en kan nemen.
Meermalen per week krijg ik omtrent dat een uiterst agressieve mevrouw aan de lijn.
Dat moet... Read more
Half oktober zijn wij overgegaan op een glasvezelabonnement (telefoon, internet en tv) van KPN. Ons oude planet emailadres konden wij niet behouden. Samen met iemand van de klantenservice heb ik half december stap voor stap het traject doorlopen om er... Read more