medewerker kan of wil mij niet helpen aan mijn contract id nummer welke ik nodig heb om over te stappen naar ziggo alles in 1. na doorvragen en uitleggen dat het mij moeilijk wordt gemaakt over te stappen raakt de... Read more
Ik ben al een week bezig om mijn ISDN aansluiting op te zeggen. Vorige week woensdag heb ik 2,5 uur aan de telefoon gezeten met kon om mijn aansluitinf en pakket te veranderen. Bij het doorschakelen naar opzeggingen ging het... Read more
Ik wil graag overstappen van KPN naar ziggo alles in 1. Hiervoor heb ik mijn contact nummer nodig. Even naar klantenservice van KPN gebeld. Kreeg iemand aan de lijn en die heeft mij keurig geholpen. Binnen een minuut klaar. Daarna... Read more
ben overgestapt van gewoon internet naar glasvezel bij kpn zij zouden dat zelf bij hun overzetten wat dus niet is gebeurt betaal dus voor gewoon en glasvezel.
nu na vele telefoon gesprekken mails gebeurt er dus niks het geld wat ik... Read more
sinds wij glasvezel hebben,zijn er alleen maar klachten!
vele monteurs gezien,allemaal zeggen zij iets anders,of praten ons de schuld aan,dat ben ik zat!
de laatste maand is het heel erg bar!
ong.4 keer per week staat `s morgens het hele spul uit!
en we... Read more
Graag zou ik nu direct willen dat er een schade vergoeding komt voor niet geleverde diensten.Tijd geleden al een klacht verstuurd en er is niets meer over gehoord. Herhaaldelijk thuis gebleven voor een monteur die niet kwam opdagen, uireindelijk was... Read more
In ons geval betrof het een installatie waarbij aderparen gesplitst moesten worden. Hierover is contact geweest met de klantenservice en werd mij verteld dat ik hierbij gebruik kon maken van een gratis monteur. Op dit aanbod ben ik ingegaan. Een... Read more
kpn belooft dat de glasvezel perfect werkt.
de ontvangst van mijn tv is nog nooit zo slecht geweest.
klachten zijn blokkenbeeld, alleen geluid en stilstaandbeeld.
dan beeld en geen geluid.
dan geluid of de tv ontploft en ga zo maar door met de klachten.
de... Read more
Geachte KPN,
Aangezien het jullie het niet voor elkaar krijgen om mijn klacht op te lossen probeer ik het via deze omweg.
Ik heb samen in overleg met mijn vader 3 maanden geleden bij jullie Interactieve TV aangeschaft nadat wij van UPC... Read more
op dinsdag 20 november word ik gebeld door KPN glasvezel met een aanbieding. Ik geef direkt aan dat ik daar geen belangstelling voor heb. Waarom dan niet vrouwtje is het wederanwoord. Als ik zo word aangesproken door een onbekend iemand... Read more