Volgens de Kpkn ben ik vanaf 25/10 aangesloten op hun product.Maarrrr, de monteur voor de aansluiting zou op 5/11 pas komen. Dus niet. Er kwam niemand opdagen. Gebeld, sorry, sorry,en we plannen u opnieuw in op 8/11. Monteur komt op... Read more
Er zit een breuk in de kabel van de kpn. Vandaar dat we nu al 7 dagen geen itnernet, dus ook geen TV en telefoon hebben.
Echter staat er een auto geparkeerd waardoor er geen ruimte is voor de KPN de... Read more
Ik had schrivtelijk klacht ingediend bij KPN maar ik kreeg een brief we begrijpen u niet.
1. Als ik klant zou blijven zou ik 120 per jaar korting krijgen voor tv brief gestuurdt.
2. later aangesloten en ik moet voor die dagen... Read more
Ik heb de hele middag zitten wachten op een monteur en is niet geweest. Op6-11-2012. Ik heb om ongeveer drie smiddags gebelt en ik zou terug gebeld worden. Is ook niet gebeurd. Dan bel ik 7-11-2012 op en vertel... Read more
Telefonisch contact opgenomen naar aanleiding storing experia box. Medewerker zat zijn neus op te halen en te hoesten door de telefoon. De medewerker werd boos toen ik niet wist waar de storing vandaan kwam. Toen ik vertelde dat ik dat... Read more
Beste KPN,
Afgelopen maandag 5 november is mijn internet, tv , bellen keurig in gegaan.
De aansluiting in de meterkast schijnt niet goed te werken waardoor er een monteur moet komen. Deze monteur is pas 22 november beschikbaar. Dat is dus 17... Read more
Misleidende titel, aangezien het enige vervolg is dat KPN wederom heeft toegezegd zo snel mogelijk de nu ontelbare malen toegezegde aansluiting te realiseren.
Ik vind het onacceptabel, dat een bedrijf als KPN een half jaar lang toekomstige klanten voorliegt met: "wij... Read more
Ik heb op 2-11-2012 contact gehad met een medewerkster van de KPN klantenservice. Ik had wat uitleg nodig over het overmaken van een bedrag naar KPN ( 196 euro en 40 cent).
De desbetreffende dame was meedenkend en behulpzaam. Ik vroeg... Read more
Interactieve TV valt regelmatig uit, overschakelen naar andere zenders wordt niet goed weergegeven, zenders verspringen.
Internet valt regelmatig uit, defect aan de router, er is al enkele keren een monteur bij geweest van KPN, maar het euvel is nog steeds niet... Read more
Op 22-10-2012 zou mijn nieuwe aansluiting van KPN geactiveerd worden. Helaas geen signaal toen de monteur kwam om aan te sluiten, er was nog niet "administratief opgeleverd". Moest maar wachten tot vrijdag voor ze iets konden doen. Donderdag mail ontvangen... Read more