Abonnement opgezegd per 30 oktober 2010. Een brief hierover gekregen dat mijn e-mailadres nog 3 maanden actief zal zijn. Blijkt op 30 oktober 2012 e-mailadres al afgesloten te zijn. Alleen nog te activeren voor een kleine 7 euro per maand Read more
Geen tv kijken meer mogelijk, herstarten volgens instructies lukt niet, dit keer, vorige keer wel. (Dit is dus de tweede storing al in de twee weken dat ik gv heb.) Read more
Ik heb jaren geleden een abonnement gehad bij planet.nl en deze opgezegd vanwege overgaan naar Tele2. Daarna nooit meer wat hierover gehoord. Opeens worden er rekeningen afgeboekt van KPN en na bellen met financiële afdeling gehoord dat het gaat om... Read more
Enige tijd geleden wilde ik overstappen van mijn abonnement: Interactieve TV + 8mb internet + 1x digitenne naar Telfort, aangezien ik hier maandelijk 4 euro goedkoper mee uit zou zijn en sneller internet mee zou ontvangen. Op dat moment betaalde... Read more
Door een wijziging in snelheid, is mij een nieuw modem gestuurd. Deze is perfect geactiveerd op de dag dat deze verhoging in zou gaan. Zowel internet alsmede telefonie werken prima.
Ik loop nu echter tegen één probleem aan.
Mijn woning is voorzien... Read more
hallo heb nu al anderhalve maand kpn alles in 1,
na anderhalve maand werkt de telefoon nog steeds niet en valt ieder kwartie het internet en tv weg!
we hebben hierover al vaak gebeld maar ze schakkelen je steeds door naar een... Read more
graag zou ik weer een vermelding willen hebben in de telefoongids en op het internet. Dit is op misterieuze wijze verdwenen. Als een poging gedaan om dit via de KPN te regelen, is niet gelukt. Ze verwezen mij naar de... Read more
Mijn moeder is verhuisd naar een bejaardehuis. Haar internet en bellen abonnement heb ik proberen op te zeggen bij KPN. Vervolgens krijgt ze op het oude adres een pakketje voor interactieve tv. Voor een gemiddeld KPN medewerker is het zeker... Read more
Na veel ellende bij een andere provider ben ik over gestapt naar kpn als provider. Dit kwam door een monteur die hier de lijn door kwam meten. Ik bellen en het premium pakket werd mij aangeboden met een aantal kortingen.... Read more
Ik heb vijf dagen geen tv.telefoon en internet gehad.
Wat er uit kwam was een fout in de centrale.
Jammer, maar het is weer opgelost en ik hoefde niets te betalen.
Wat ik ook terecht vond!
Ben al veertig jaar lid van kpn en... Read more