Doordat de monteur vergeten is mijn huidge abonnement op te zeggen(volgens voorwaarden:Als u momenteel gebruikt maakt van diensten van KPN hoeft u deze niet zelf op te zeggen)
moet ik nog steeds betalen voor een dienst waarvan ik geen gebruik meer... Read more
Zeer regelmatig, en deze week zelfs een hele avond (30/11/'12) stoort onze tv en het internet-ontvangst. De tv springt hierbij op de pagina "zender niet beschikbaar", valt vervolgens een minuut uit en gaat daarna weer (tijdelijk) verder. Als dit eenmaal... Read more
De KPN wil dat wij met ons huidige abbonnement van internet-plus-bellen overstappen op glasvezel.
Dat betekent ruim 10 euro meer betalen.
Men wordt gedwongen om over te stappen of te veranderen van provider.
Met dank aan de Gemeente Haaksbergen ! Read more
Hallo,
Wij hebben als bedrijf 3 abonnementen
Telefonie
Internet
Back up online
bij KPN ivm de crisis en stilleggen van de bedrijfs activiteiten is het niet meer mogelijk om de kosten te betalen en willen we de abonnementen opzeggen.
Dit blijkt na telefonisch contact met... Read more
In het voorjaar heb ik met KPN een overeenkomst gesloten voor het aansluiten van glasvezel. Op 1 september jl zou dit zijn aangesloten. Bij de overeenkomst is gemeld dat de glasvezelkabel nog niet in huis is, maar bij de voordeur... Read more
Nadat door een fout van KPN mijn verhuizing al later zou worden geleverd (op twee klachten hierover geen reactie), krijg ik op de dag van levering geen signaal. Klantenservice kan niet helpen. Read more
Sinds kort staat op mijn factuur, onder specificatie dat ik gebruik maak van E mail extra. Dit heb ik nooit geactiveerd of aangevraagd, maar ze berekenen er wel € 7,12 voor, excl. btw.
Vorige maand gereageerd en het zou opgelost worden,... Read more
Alle telefoonnummers van KPN klantenservice zijn al minstens 1 uur onbereikbaar, maar wellicht langer want vorige week kreeg ik ook al niemand te pakken. De telefoon gaat niet eens over en dat voor een telefonie-provider!
Het gaat om telefoonnummers:
0800-0402 en
0800-0404 Read more
ben inmiddels 2maanden bezig om mijn pakket te wijzigen bij kpb, blijkbaar werken er enorm veel mensen bij kpn die zeer zeker niet weten waar het overgaat...
in de winkel vertellen de zelfde sprookjes.
jammer genoeg kan ik alleen bij kpn internet... Read more
Onverwachts een brief met de melding dat mijn abbonement is opgezegd bij mijn huidige provider (Tele2). Naar aanleiding van die brief heb ik met mijn provider gebeld, waarom dat dit het geval was. Toen kreeg ik de melding dat er... Read more