Mensen pas alsjeblieft op met de bekende KPN boeven want als je een pakket wijzigt bij de KPN digitale TV (of je nu meer of minder zenders neemt bij de pakket wijziging) betekend bij deze telecom maffia een stilzwijgende verlenging!... Read more
In September heb ik via de KPN winkel in zoetermeer een alles in een pakket afgesloten. KPN zou zorgen dat mijn huidige pakket van Ziggo opgezegd zou worden dit was inderdaad goed geregeld.
op 5 oktober zou er een monteur mijn... Read more
Op 21 september belde ik naar de LOI. Ik had het telefoonnummer. Opeens kreeg ik te horen dat ik 1888 moest bellen. Aangezien ik met dit nummer niet bekend was, wist ik niet dat ik nummerinformatie belde. De mevrouw die... Read more
Plots moest er verhuist worden binnen 1 week, Gelijk kpn gebeld, na anderhalf uur in de wacht gezeten te hebben , de verhuizing doorgegeven, Na 2 weken zou er pas aansluiting kunnen zijn, belachelijk, nu afgelopen dinsdag 2 weken verder,... Read more
Op vrijdag is de kabel door werkzaamheden van de gemenete doorgesneden. Hiervan is melding gemaakt. Mijn bedrijf heeft geen internet en alle telefonische verbindingen liggen plat. Dezelfde middag zoud de kabel door KPN 'gelast' worden en het gat is door... Read more
Eind januari 2012 heb ik internet en interactieve televisie bij KPN via de glasvezel aangevraagd. Dat kon niet gelijk aangesloten worden, omdat de lijn blijkbaar nog bezet was. Na veel gebel en 5 maanden later mocht ik mijn aanvraag annuleren,... Read more
sinds afgelopen maandag is door een verkeerd huisnummer onze telefoon afgesloten onze buren zijn overgestapt en hebben het verkeerde huisnummer doorgegeven heb al eerder aangegeven dat wij brieven van kpn kregen met hun naam en ons huisnummer maar nu kunnen... Read more
Almere, 25 oktober 2012
Geachte heer, mevrouw,
Te schandalig voor woorden hoe ik hier wordt behandeld. Voor de duidelijkheid deze brief gaat tevens naar de
consuwijzer
Sinds woensdag avond 10 oktober kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Dacht misschien een storing... Read more
monteur zou 25-10-2012 tussen 10.00u en 1200
glasvezel installeren geen monteur geen tegen bericht
maar wel vrij genomen vind dit zeer asociaal
als je klant wil worden heb je binnen 4sec je bevestiging
als je belt naar de klanten service ben je een half... Read more
In april wilde ik mijn contract opzeggen nadat ik meerdere keren mijn vaste telefoon niet kon gebruiken, mijn internet het niet deed en mijn TV stoorde. Eerst gebeld voor een oplossing, geen storing te bespeuren op afstand door de medewerkers... Read more