In april 2012 worden we benaderd voor een software online abonnement als PROEF GRATIS voor 1 maand. Daarna zouden wij telefonisch benaderd worden. Nooit gebeurd. Nu betalen wij autom.afschrijving iedere maand 14.22 euro voor een abonnement waar wij geen toestemming... Read more
I.v.m. een verhuizing/wijziging van internet en tv heb ik met KPN gebeld wat ik het beste kon doen. Ook omdat ik weet dat wijzigingen/aanvragen lang duren wilde ik graag weten hoe lang het zou duren voordat we internet/tv/bellen op het... Read more
De zakelijke kpndongel van mijn broer/baas is waarschijnlijk gehackt.
Resultaat: een finkse rekening van meer dan €7.000 excl. btw.
wij gebruiken de dongel amper en gaan maandelijks niet meer dan een paar euro over het abonnement heen.
Toen de dongel niet meer werkte... Read more
KPN, wat een ellendige instantie is het ook.
In juni 2012 hebben we internet aangevraagd zodat we na onze verhuizing begin juli ook weer konden internetten. In augustus hoorden we dat de KPN pas op 12 oktober iets voor ons kon... Read more
Wij konden kosteloos en zorgeloos overstappen van KPN naar Ziggo, nu brengt KPN ons voor 1 jaar de kosten van het internet nog in rekening, terwijl dit kosteloos gedaan zou worden. Read more
Ik wil graag ook iets positiefs melden.
De gemaakte afspraken werden keurig nagekomen, monteur was zeer deskundig en alles in 10 minuten geregeld.
Read more
Wie weet hoe ik door kan dringen tot het verstand van KPN.
Ik heb in april 2011 een kpnglasvezel abonnement genomen.
Het goud pakket, met internet 100 MB up en down en televisie.
In februari krijg ik een klanttevredenheidsonderzoek en geef ik aan... Read more
Begin mei 2012 zijn bij ons voor de deur twee jongens van KPN glasvezel gekomen om iedereen om te praten om bij kpn glasvezel over te stapen.We hebben gedaan.Die twee jongens hadden tegen ons eigenlijk een leugen verkocht,ze hebben tegen... Read more
KPN (Mevr. Kothuis, postbusnummer 2547, 3500 GM Utrecht) met haar klantenservice heeft kennelijk niet het vermogen schriftelijk ingediende opzeggingen van abonnementen te honoreren. Voor een slechthorende is telefoneren een crime!
Gelukkig is dat toch gelukt. Het abonnement loopt echter langer door... Read more
Waarom betaal ik nu meer voor internet dan de afgelopejaar.
We betaalden altijd e19,95 en nu moet we e31,83 betalen zie factuur 1074420591 klantnummer 61453344 e19,95 en die van nu, kenmerk 004410747219954 datum 15 Oktober 2012 klantnummer61453344 e31,83
Wat is er... Read more