Half vorigjaar Canaldigitaal bericht dat de schotel op last van de verhuurder moest worden verwijderd. Kreeg een telefonische reactie dat dit bij uitzondering accoord is onder voorwaarde de 2 digitale ontvangers worden terug gestuurd. Aan de voorwaarde is door mij... Read more
mIDDEN DEZE WEEK HEB IK EEN OVERNAME FORMULIER TOEGESTUURD OM HET ABONNEMENT VAN A.J.C. VAN BENTHUM OVER TENEMEN NA VOORHEEN EEN FOUTIEF FORMULIER TE HEBBEN INGHESTUURD.
dEZE WEEK ONTVING IK 2 GELIJKNAMIGE BRIEVEN MET REF. NC17OVERNAME/CD.
mIJN VRAAG : Is mijn formulier... Read more
In augustus 2012 een familie all in pakket besteld incl. PlayStation 3. Tijdens het bestellen veranderde dit in een Nintendo Wii. Hier heb ik over gebeld met typhone waar de aanbieding stond. Die wisten mij tevertellen dat de ruimte op... Read more
Omdat ik een verouderde kaart had en toch niet meer keek wilde ik mijn abonnement opzeggen. Ik heb naar de klantenservice gebeld om op te zeggen. Toen heeft hij mij een aanbod gedaan. Ik hoefde maar 2 jaar mijn abonnement... Read more
Omdat wij sinds vorige maand geen SBS6 en Ned 2 in HD meer konden ontvangen zijn we gaan bellen met canaldigitaal.
Na eerst 4 telefoontjes van het kastje naar de muur te zijn gestuurd a €0,15 p/m (gemiddelde wachttijd meer dan... Read more
Ik heb concact gehad met cd omdat ik geen hbo wilde en het bedrag veels te hoog begon te vinden voor het kijken van televisie.
Hierop met medewerker mijn pakket gedowngrade tot een voor mij gewenst pakket/bedrag.
Echter de administratie blijft... Read more
Het oneigenlijk aansmeren van een jaar abonnement door joshua. Read more
Heb de laatste 7 jaren vele zenders niet kunnen ontvangen, zenderuitval, geen kanaalinformatie en bijna geen teletekst kunnen ontvangen. In 2005 twee smartcards van Canal Digitaal aangeschaft voor 60 euro per stuk, die dus vanaf het begin af aan niet... Read more
Om lid te worden 7 jaar geleden van CD heeft 6 maanden gekost. Telkens kregen we maar geen bericht en telkens als je belde kreeg je als antwoord, nee u bent geen klant van ons geworden. Na heel erg kwaad... Read more
Bij telefonisch contact met vraag over een storing,te woord gestaan door dhr. v d Heiden, slecht gevoel over gehouden over de manier waarop dit gesprek verliep.
Komt er gewoon op neer afgescheept te worden met het bekende smoesje kabelbreuk of schotel... Read more