In Januari e mail ontvangen dat de door mij geretourneerde laarzen in goede orde waren ontvangen en dat het geld zou worden teruggestort. In de voorwaarden staat dat dit 2 weken kan duren. Dus netjes 2 weken gewacht, daarna eens... Read more
Op 15 Jan. Mail gekregen dat de retour binnen was, en mijn geld teruggestort zou worden. Tot op heden, 13 feb. nog steeds niets ontvangen.
Op mails wordt totaal niet gereageerd, en telefonisch krijg ik diverse antwoorden.
Variërend van, we hebben storing... Read more
Op 15/01/2013 een bestelling geplaatst en geannuleerd. Er werd een snelle terugbetaling beloofd. Tot heden niets ontvangen. Reeds 3 mails naar de klantendienst gestuurd. Zonder enige reactie. Read more
Begin dec 2012 heb ik online een bestelling á 116,80 gedaan voor kleding, telefoonhoesje, sloffen etc. Nr: 10206015670773.
Op hun website werd na een paar dagen status vermeld 'verzonden'. Bestelling kwam echter nooit aan. Ik moest zelf van Zalando bij... Read more
Nou we zijn weer 1,5 week verder. Een pracht mailtje en berichtje ow sorry meneer we storten het geld z.s.m terug. Een storing in het betalingssysteem blablabla. Hier heeft u een kortingsbon van wel 10 euro. Maar geld terug geven... Read more
Ik heb schoenen gekocht en deze meteen betaald op 24-12-2012, de schoenen pasten niet en deze heb ik nog voor het oudjaar terug gestuurd. Hier hebben wij een bevestiging op gehad en dat het geld retour zou komen.
Nieuw... Read more
Op 09-01-2013 een bevestigingsmail van Zalando ontvangen van een geannuleerde (maar wel al betaalde) bestelling van een paar schoenen en een trui. Tot op heden (08-02-2013) met allerlei valse beloften: "storing" 2x(?), "is overgemaakt", "wordt overgemaakt binnen 2 werkdagen..." Enz.... Read more
Ik heb een leren jas retour gestuurd en kreeg na twee dagen al bevestiging dat ze hem hadden ontvangen. Daar is het helaas tot nog toe bij gebleven. Zowel per mail als telefonisch contact heeft men uiterst aardige dames die... Read more
Op 8 Januari een leren jas retour gestuurd naar ZALANDO. Nu op 9 Februari nog steeds geen euro terug gestort. Telkens weer iemand anders aan de lijn met het zelfde antwoord. Storing hier,storing daar. Termijn van 30 dagen lappen ze... Read more
Heb op 05.01.13 schoenen besteld, meteen teruggestuurd. Op 11.01.13 staat er bij 'mijn zalando' retour succesvol afgerond. Succesvol afgerond?!?! Het is nu 08.02.13 en zit nu onderhand al 4 weken te bellen naar de klantenservice, dan is er een technische... Read more