letterlijke brief aan CD op 13 april 2011
Geachte heer, mevrouw,
Tot mijn ontsteltenis kwam ik er half maart jl. achter dat ik sinds december 2009 betaal voor twee abonnementen.
Ik kreeg toen uit het niets een brief met referentie: CS47-SCRETOUR/CD. Deze brief... Read more
Al ruim een half jaar staat het televisiebeeld nu op zwart.............
Hoewel het abonnementsgeld wel degelijk voldaan was,heeft Canaldigitaal de ontvangst geblokkeerd.Bij een schriftelijke klacht daarover deed Canaldigitaal er vervolgens meer als een maand over om een "prefab" niet terzake... Read more
Vanaf half mei kon ik een aantal kanalen niet meer ontvangen. Na zoeken op de website bleek dat je een gecertificeerde ontvanger nodig hebt. Nog een ouwe Irdeto kaart en ontvanger. Toch fijn dat dit van te voren even gemeld... Read more
Op 17 mei 2011 via de webshop van canal digitaal een extra kaart en een ci-module besteld.
Het is nu bijna een maand later.
Nog steeds geen spullen gekregen en al wel meer dan 10 keer gebeld met de helpdesk.
Ik moest maar... Read more
wij kunnen al maanden geen filmnet ontvangen. We hebben hier al vele malen over gebeld en gemaild. Omdat we in het buitenland wonen is dit erg moeilijk. Er wordt niet eens geantwoord op de mails, telefoontjes worden niet nagekomen. Kortom... Read more
Word al weken aan het lijntje gehouden door de klantenservice. Ik belde ze met de vraag of ik ook internet en bellen kon afnemen. 1e antwoord was nee en uiteindelijk na heel lang bellen en persoon nummer 5 kreeg ik... Read more
Ca 1 jaar geleden werd ik gebeld door een medewerker van canaldigitaal. Omdat ik een trouwe klant was mochten ze mij een aanbieding doen voor een aantal maanden gratis HDTV en het family pakket. Daar ik canaldigitaal alleen tijdens de... Read more
Voor ongeveer 4 maanden geleden had ik besloten om als extra bij mijn basis pakket van canal digitaal Eredivisie live+sport1 te nemen.
In het verleden had ik al eerder een jaar sport1 gehad en dat was prima bevallen en ik was... Read more
Begin dit jaar ben ik door een medewerker van canal digitaal gebeld met de vraag of ik een HD-ontvanger voor €25,- met een 2 jarige verlening van het huidige abonnement(basis abonnement)zou willen ontvangen.
Ik heb aangegeven dat ik hiermee akkoord ga.... Read more
Voor 15 cent per minuut probeerde ik een medewerker aan de lijn te krijgen. Echter er kwam alleen muziek met een melding,dat zo spoedig mogelijk een medewerker aan de lijn zou kome.
Pure oplichting vind ik dit en ik heb... Read more