Ik heb een alles in1pakket via Asdl winkel besteld maar door de vele problemen omtrend niet nagekomen afspraken, doorverwijzen naar dure betaalnummers, ophangen tijdens wachtstand, ruim 1.5 uur in de wacht gezet tijdens normale betaalnummer van 0.15 per minuut,... Read more
Op 6 mei heb ik een klacht op deze site gezet, over de bijzonder slechte service, waarop op 9 mei een reactie kwam dat de klacht door CanalDigitaal in behandeling is genomen en dat z.s.m. reacties kan worden verwacht.... Read more
Ik heb zelf vorig jaar een erotische zender aangesloten voor 1 jr, tenminste dat zei de verkoper aan de telefoon.
Heb 2 x beeld gehad en ben na tientallen keren bellen, en geprobeerd alles te resetten en me opnieuw aanmelden, helaas... Read more
Ik heb sinds vandaag op mijn atsat ontvanger geen beeld meer. Dat dit zomaar mogelijk is?
Zal wel aan de nieuwe codering liggen. Er is mij in december een HDontvanger voor eur 25 aangeboden. heb van de aanbieding gebruik gemaakt. Echter... Read more
ik probeer contact te krijgen van uit Frankrijk met Canadigitaal. Op geen enkele mogelijkheid kan ik ze bellen of emailen.
de kaart wordt niet geaccepteerd in het systeem telefonische activering of via het web programma Read more
Bijna maandelijks vallen de zenders weg, er moet dan telkens een heractivatieprocedure gedaan worden.
Dit betekend dat je enkele uren zonderbeeld zit.
Dit is sinds ruim een jaar nadat we een andere smartcard ontvangen hebben.
Op 2 mei 2011 vielen de zenders weer... Read more
Op 1 juni 2010 is van mijn rekening € 69,96 afgeschreven. Ik ben echter geen abonnee, kennelijk heeft een klant een verkeerd rek.nr. opgegeven.Ik constateerde dit pas in oktober, vanaf dat moment heb ik talloze (dure !) tel. gesprekken gevoerd... Read more
Op 1 juni 2010 is van mijn rekening € 69,96 afgeschreven. Ik ben echter geen abonnee, kennelijk heeft een klant een verkeerd rek.nr. opgegeven.Ik constateerde dit pas in oktober, vanaf dat moment heb ik talloze (dure !) tel. gesprekken gevoerd... Read more
Heb een alles in 1 pakket afgesloten bij canaal digitaal, maar wordt bij het proberen te maken van een installatie afspraak van het kastje naar de muur gestuurd Read more
ik heb met mevr.Sita Bindan 21-3 2011 een afspraak gemaakt over een reour zending die ik niet geaccepteerd hebt de grote doos en zo meeterug gegeven als zijnde niet ontvangen en daar krijg ik geen bewijs van want het is... Read more