Op 3 mei jl. heb ik een familypakket aangevraagd, maar tevens had ik aangegeven geen bijbehorende HD-ontvanger te bezitten. De bestelling voor het Familypakket werd gewoon geregistreerd en per die datum heb ik ook het Familypakket en de bijbehorende kosten.... Read more
Wij zijn zeer ontevreden over de gang van zaken bij canaal digitaal.
Wij hebben al een aantal jaren een abonnement bij cd. lopen maar eigenlijk niet met 100% tevredenheid.
We hebben vaak dat we een aantal zenders niet kunnen kijken maar waar... Read more
waar zijn ned. 1, 2, en 3 gebleven? Read more
Ergens in januari of februari heb ik mijn top paket aangepast naar een top HD paket nu is het zo dat caneldigitaal mijn meteen een heel nieuw jaar contrakt heeft gegeven maar dat niet uitdrukelijk heeft vertelt
Nu wil ik... Read more
Nadat ik zelf herhaaldelijk contact met klantenservice had, die met gestandariseerde tekst reageert d.w.z. met standaard oplossingen, vervangt u ontvanger, u dient heractivering aanvragen etc., heeft mijn dealer contact opgenomen met CanalDigitaal en vernomen dat mijn kaart als "vermist" stond... Read more
Na de laatste update geen sbs en rtl meer. ik begrijp van de info op de site dat dit komt door de oude decoder met irdeto ci van mij. Op de site staat een optie om de oude kaart om... Read more
na vele malen bellen geen beeld, vele malen geheractiveerd en zenders ingeladen.
krijg steeds meer opmerkingen over de dealer, maar ik ben klant bij canaldigitaal.
nu moet ik weer een andere ontvanger hebben omdat zoals het altijd heeft gewerkt nu ineens weer... Read more
Geachte lezer,
Ook wij hebben ons laten overhalen tot het internet en bellen via canaldigitaal.
We waren inmiddels al jaren tevreden over Canaldigitaal tv via satelliet .
De oplevering heeft om te beginnen al 2 weken langer geduurt dan in de door Canaldigitaal... Read more
door het plaatsen van een nieuwe dubbele kop en een nieuwe ontvanger zouden wij eredivisie live in hd kunnen ontvangen.Maar helaas er staat een dikke eikenboom in de weg......En kan er geen contact worden gemaakt met de sateliet.
n.a.v. een telefoontje... Read more
Ik had gemeld dat dhr P Hoeksema keurig zijn abonnement had opgezegd, vanwege verhuizing naar Woon/Zorgcomlex Borgweg 100 app 150 in Uithuizen. Hij mag daar geen schotel plaatsen en was genoodzaakt op te zeggen. Toch moet hij blijven betalen en... Read more