Dhr P Hoeksema, heeft vanwege verhuizing naar en woon- zorgcomplex opgezegd bij CanalDigital omdat hij daar geen schotel mocht plaatsen.
Per 1 december keurig opgezegd. Echter krijgt hij voortdurend rekeningen terwijl hij nergens gebruik meer van maakt.Wat kan hij doen? Read more
om de haverklap upgrates om de haverklap geen beeld ned 1 2 3 sbs 6.normaal tv
wij worden hor en dol,doe er wat aan canal digitaal.
we hebben allemaal geen tv.
Dus... Read more
Op 8 april 2011 heb ik telefonisch een alles-in-1 abonnement afgesloten. Direkt een installatie-afspraak gemaakt voor 11 mei. Geen bevestiging ontvangen. Mail gestuurd maar pas 10 dagen later reactie. Op vrijdag 22 april medewerkster gesproken.Ik stond niet in het systeem... Read more
ik heb op 14-4-2011 een alles in 1 pakket met top HD besteld
ik werd netjes terug gebeld en alles werd in orde gemaakt.
ik heb zelfs een installatie afspraak gehad voor vandaag 13-5-2011.maar ik heb nooit een bevestigingsmail gehad door... Read more
SINDS APRIL HEB IK INTERNET/BELLEN AANSLUITING,MAAR KAN NOG STEEDS NIET TELEFONEREN Read more
Ik heb vanaf 2 mei jl. geen ontvangst van alle radiozenders Wanneer wordt dit opgelost Read more
Naar annleiding dat ze zomaar meer geld van je rekening afschrijven dan wat er is afgesproken of wel de hoogte van je abbo wat dus niet klopt omdat achteraf bleek dat ze zomaar 2 maal feb 2011 hadden afgeschreven en... Read more
Ik heb januari een aanbieding gehad en genomen op het familiepakket ik had het bassispakket ,heb nu nog alleen de gratis zenders over maar er word elke maand 9,95 van mij rekening ... Read more
Ook ik ben al een aantal jaren trouwe klant bij canal Digitaal. het antwoord van canalDigitaal alhier is zeer teleurstellend en klantonvriendelijk. deze satelliet provider komt zijn afspraken niet na,kijk maar eens op deze link http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/familie-pakket.aspx (zal overigens wel snel... Read more
Medio oktober 2008 heb ik mijn abonnement op canaldigitaal opgezegd. Ik lag in scheiding, zou gaan verhuizen en wilde niet langer gebruik maken van de diensten van CD. In dezelfde tijd heb ik een abonnement genomen op digitenne. Ik ben... Read more