16 december 2010 via brief abonoment opgezegd.
1 maand opzegtermijn inacht genomen en betaald.
krijg nu herrinering na herrinering voor het openstaand bedrag en ben afgesloten omdat ik niet betaal.
alle bedragen die na januari afgeschreven worden gestorneer.
na meerdere telefoontjes en toezeggingen dat... Read more
In het najaar van 2010 werden wij gebeld door CanalDigitaal met een aanbieding op het Familiepakket. Als het niet beviel moesten wij dit binnen 2 maanden schriftelijk aangeven en zouden wij weer terug gaan naar het basispakket. Wij gingen... Read more
Wegvallen zenders, storingen, slechte klantenservice, Wij hebben een contract voor 24 mnd aangevraagd per 1-8-2009. Eerst zegt men dat wij van een anbieding gebruik hebben gemaakt terwijl dit nooit het geval was. Daarna zegt men dat wij ons contract... Read more
Mijn overeenkomst bij Tele2 is opgezegd door Canaldigitaal internet en bellen zonder dat ik dit wil of ook maar een overeenkomst met hen ben aangegaan.Na veel bellen met Canal heeft men toegegeven dat zij een fout gemaakt hebben en... Read more
Geachte Canal Digitaal,
Allereerst een compliment over uw goed kwaliteit!
Ten tweede: wij hebben 3 abonnementen, 2 basis, 1 familie.
Ten derde: wil u dit familie-abonnement wijzigen in basis ?
met dank en groeten, Han en Kitty van der Eerde Read more
Canal digitaal heeft een aantal zenders een andere frequentie gegeven, waaronder b.v. SBS 6. Dan loopt er een banner door het beeld, waarin dat gemeld wordt. Ook ontvang ik een brief van C.D. met deze melding en de aanbeveling... Read more
Volgens bevestigingsbrief d.d. 03-01-2011 Ref. DM54-NJ-HDTV wordt het HDTV-pakket als jaarabonnement bevestigd, waarvan de eerste 6 maanden gratis. Per 01-04-2011 hebben we echter geen HDTV meer.Gewenste oplossingPer omgaande weer HDTV-signaal tegen de afgesproken condities. Read more
we zijn al een jaar bezig om het abonnement op te zeggen bij canaldigitaal daar we verhuist zijn naar een verzorgingshuis en daar geen schotel hebben
ook al met een aangetekende brief,en dat werd ons aangeraden toen er gebeld... Read more
Ben nu sinds 5 maanden abonnee en niks anders dan problemen. Het begon al toen de servicemonteur de schotel moest plaatsen. Moest een hoogwerker regelen omdat hij niet hoger mocht dan 3 meter op de ladder, en het was... Read more
geen antwoord op vragen? 4x0900 gebeld geen antwoord, alleen kosten?
via angetekende brief e-mails, telefonade enz.
Wanneer wordt deze oplichters organisatie goed angepakt.
Wordt tijd dat ook RADAR andacht aan deze zaak besteed.
Read more