Via een kaart overname heb ik canal digitaal, de kaart is geregeld door een dealer, ik wil een basis abbonnement van € 10,95 maar er is € 47,50 afgeschreven voor een topabbonnement met hd, daar weet ik zelf niets... Read more
Geachte heer/mevrouw,
de fatuur van de maandelijkse inhouding van maart bedroeg 22.- en van de maand April 40.- euro, hoe is dat mogelijk ?? ergens klopt iets niet bij U. dit is al de zoveelste keer.hierover zo speodig mogelijk bericht
met... Read more
Ik ben momenteel klant van canal digitaal.Voor het aansluiten van een 2e toestel(tv)moeten alle klanten een bedrag van euro 99 betalen PLUS de maandelijkse kosten!!!!
Dat vind ik pure oplichterij en zal zeker mijn contract NIET verlengen. Read more
wij zijn in jan. gebeld over bellen en internet via canal digitaal en mondeling een overeenkomst aan gegaan met die verstande dat ik een brief zou ontvangen en dan nog 7 dagen tijd kreeg om te annuleren zonder verdere verplichtingen... Read more
bestel een top hd pakket contract 2 jaar met keuze uit tripple sat (schotel) of sd ontvanger kan deze keuze niet online maken op moment van levering word deze keuze ook niet aan gegeven door monteur is van ons... Read more
Zoals uit vorige reacties blijkt heeft Canal Plus enkele jaren ten onrechte geld van mijn rekening geschreven.
Na publicatie heb ik van medewerker *** de toezegging gekregen dat restitutie zal plaatsvinden en dat alles opgelost zou zijn. Ik heb daarop een... Read more
Het probleem is niet opgelost.
Wanneer ik kijk naar de factuur van februari dan is dat zo vreselijk verwarrend, dat daar niks meer aan vast te knopen is.
Echter geheel dom ben ik niet.
Open saldo na de laatste nota € 15,95
Automatische Incasso... Read more
Er is bij bij iets mis gegaan met betalen er werd in december ineens meer dan 200 euro afgeschreven ik heb daar meer keren over gebeld en ze zouden daar op terug komen niet dus, ook is mij 3x beloofd... Read more
ik heb 2 verlof dagen moeten nemen voor een instalatie van canal digitaal tot 2 keer toe zijn ze niet op komen dagen.
ik heb contact gehad bij de 2de installatatie om 10:30 om te vragen of de afspraak nog... Read more
Bij deze wil ik een klacht indienen over de gang van zaken met de aanvraag van het smartpack .
Ik ben begin februari benaderd door canaldigitaal of ik niet over wilde stappen .
Ik had hier wel interesse in... Read more