Ik werd onlangs gebeld door CD. Het volgende werd mij verteld:
-er komt steeds minder ondersteuning voor de normale kanalen, dus u moet binnenkort over naar HD
-u krijgt een HD recorder voor 150 euro
-moet u 2 jaar lang lid blijven
-geen... Read more
Naar aanleiding van hun dat je nu een gratis decoder in bruikleen kan krijgen omdat het hd wordt ben ik al vanaf half december bezig om er een te krijgen omdat me oude decoder (net 3 jaar oud) niet... Read more
Inhouding 69,96 voor settopbox eind januari. Voorgaande jaren ook geprotesteerd.Nooit antwoord. Settopbox nooit ontvangen, wel is bijna 50 euro afgeschreven in 2008 en de daarop volgende jaren iedere keer abonnementsgeld.
Verder is het zo,dat ik vroeger zenders als eurosport,discovery channel... Read more
Is telefonisch slecht of helemaal niet te bereiken,ellenlange wachttijden tegen telefoonkosten waar je grijs van wordt,mobiel geprobeerd de smartcard te activeren 4x,lukt van geen kanten toen tweemaal geprobeerd via internet eveneens mislukt wat dan overblijft is weinig meer dan... Read more
Ik werd onlangs gebeld door CD. Het volgende werd mij verteld:
-er komt steeds minder ondersteuning voor de normale kanalen, dus u moet binnenkort over naar HD
-u krijgt een HD recorder voor 25 euro
-moet u 2 jaar lang lid blijven
-geen... Read more
Geachte mijnheer/mevrouw,
van jullie heb ik een aantal maanden geleden een philips dsr7141 ontvangen om hd te kunnen kijken.
Dit hield in dat ik mijn abonnement moest omzetten naar een entertainment pakket.
Na dit gedaan te hebben, heb ik letterlijk twee dagen... Read more
20 minuten in de wacht (15ct per minuut) en dan te horen krijgen dat je toch bij de service afdeling moet zijn. Doorgezet naar de volgende 30 minuten wachten.Gewenste oplossingDat Canaldigitaal een emailadres kenbaar maakt voor het doorgeven van... Read more
Geachte CanalDigitaal,
Op 3 februari sloten wij een overeenkomst af voor het Entertainment-pakket via Mijn CanalDigitaal.
Op grond van de door u verstrekte informatie meende ik een overeenkomst te zijn aangegaan voor 12 maanden. Heb van het digitale inschrijfformulier ook een... Read more
Ik ben al eentijd klant van canal digitaal. Afgezien van een steeds hogere prijs die ik voor de geleverde diensten betaal was ik redelijk tevreden. Eind 2010 kon ik opeens een aantal zenders van mijn pakket waar ik voor... Read more
Men deed mij via de telefoon een aanbieding voor een halfjaar gratis het HD-Pakket. Er werd een bandopname gemaakt. Ik zou een bevestiging krijgen echter deze kwam maar niet. Heb via mijn canaal digitaal mij beklag gedaan. Iemand beld... Read more